понеділок, 31 березня 2014 р.

Казка про веселий язичок

Дети Анимация, анимашки Особливого значення у ранньому віці набуває мовлення, коли воно виникає, разом з ним починає розвиватися психіка дитини.Сприятливий емоційний фон створюють вправи типу «Пригоди веселого Язичка». Процес розвитку артикуляційної моторики протікає активніше, швидше, подолання труднощів відбувається легше. Розроблений матеріал з тренування і розвитку рухів мовного апарату, відчуття від рухів органів артикуляції подається дітям у вигляді казок, веселих пригод, що робить заняття цікавими, захоплюючими, емоційними. Саме тому в нашій бібіліотеці  у рамках міні-проекту "Розвивайко" для дітей віком від 3 до 5 років, що діє при клубі "Родинна світлиця" було проведено чергове заняття під назвою «Казка про Веселий  язичок»

 





Казка про Веселий  язичок

Жив собі Веселий Язичок. А в тебе є язичок? Покажи. У Веселого язичка був будиночок. Що це за будиночок? Здогадався? Це рот. У кожному будиночку є дверці. І в цього будиночка також є дверці і не одні. Перші дверці- губи. Другі дверці – зуби.

Одного разу захотілося Веселому Язичку подивитися на сонечко і подихати свіжим повітрям.

Спочатку відкрилася перша дверцята. Покажи, як вона відкрилася. Та так і залишилася стояти відкритою. Не зачиняй першу дверку, поки я не скажу. (У нормі дитина може утримувати таке положення 5-6 секунд без посмикувань, поштовхів, куточки губ розтягнуті симетрично).




А тепер закриємо перші дверцята. Знову відкриємо. Закриємо. (Повторіть цю вправу 3-4 рази. У нормі рух виконується дитиною з повною амплітудою, без загасань, легко, плавно, досить швидко )

Наш Язичок дуже веселий, він любить веселитися, стрибати, іноді навіть дістає до стелі. Стеля у будинку язичка називається піднебіння. Нехай твій язичок дострибне до стелі і погладить піднебіння.

Потім Веселий Язичок спустився вниз, знову підстрибнув до стелі. Спустився. Підстрибнув ... (Вправа повторюється кілька разів. Дитина в нормі відразу знаходить правильне положення язика, руху виконує легко, швидко, з повною амплітудою). наскакався язичок, втомився і пішов спати. Нехай трошки відпочине.

Трохи поспавши, Язичок знову вийшов із будиночка. Вийшов, сидить на ганочку (дорослий кладе широкий кінчик язика на нижню губу. Коли дитина буде наслідувати, треба стежити, щоб вона не підгортала нижню губу, не натягувала її на нижні зуби). Сидить, дивиться навколо. Побачив, як кошеня п’є молоко, і став собі пити. (Показуйте, як п’є кошеня.) Потім побачив, як хлопчик поїв варення, забруднив верхню губу і став її облизувати. І собі почав облизувати варення з губи. (дорослий робить рухи широкою частиною язика по верхній губі вгору і вниз. Нижня губа нерухома.)

Погуляв язичок і стомився. Знову пішов додому і зачинив усі дверці. Ось така казка про веселий язичок.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар